Po Seansie – The Avengers


Wczoraj wieczorem udałem się do kina na The Avengers. Już od dłuższego czasu czekałem na ten film i byłem strasznie podjarany, co można stwierdzić np. po specjalnym wpisie ‚Dlaczego czekam na „The Avengers”‚.

I warto było wydać te 24 złote! Sala kinowa nie była wypełniona po brzegi, było mało osób wkurzających mnie wszechobecnym popcornem, a film okazał się być lepszy niż mi się wydawało. Pomijam już wszystkie sceny akcji i fabułę, ale kurde, uśmiałem się bardziej niż na najnowszym American Pie. 3D może nie jest najlepsze (w końcu to tylko konwersja z wersji 2D), ale przynajmniej ktoś mądry postanowił wpuścić do kin wersję z napisami. Nie byłbym w stanie oglądać Avengersów z tym chorym dubbingiem.

Jedyne czego żałuję to tego, że nie obejrzałem bonusowej sceny po napisach, bo szybko wyszedłem z kina. No cóż, poczekam aż trafi ona na jakiegoś torrenta.

Film serdecznie polecam i to nie tylko fanom, bo patrząc na ludzi, którzy byli na tym samym seansie, to nie wszyscy tak naprawdę kojarzyli wszystkich bohaterów, a jednak wydawali się dobrze bawić.

Przy okazji sprawiłem sobie listę filmów, które MUSZĘ obejrzeć w kinie w tym roku:

1. The Dark Knight Rises – 27 lipca

2. The Amazing Spider-Man – 6 lipca

3. Men in Black 3 – 25 maja

4. The Hobbit: An Unexpected Journey – 28 grudnia

Otagowane , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Po Seansie – The Avengers

  1. O tak, Avengersi dają radę. A ja oprócz wymienionych wyżej filmów, czekam jeszcze na Prometeusza 🙂

  2. Shida pisze:

    Oglądnęłam Avengersów na szczęście z napisami nie z dubbingiem, bo ponoć ten dubbing to koszmar. Nie dane mi było go zaznać (yeach!). Nie czekam na żadne inne filmy, bo zdecydowanie od nich wolę książki 😉 Chciałam przy okazji dodać, że pojawiła się druga notka, tym razem w pełni o kuchni greckiej. Zapraszam 🙂

  3. Sad Statue pisze:

    Fanem zdecydowanie nie jestem, ale że szukam jakiegoś lekkiego filmu, pewnie się zainteresuję 😉

Skomentuj

