Czy Bogaty Z Biednym Dogadają Się?


Oczywiście, że tak, ale pod jednym warunkiem. Ten bogaty musi stracić wszystko i zostać jedynie z walizką luksusowych rzeczy i pięcioma dolcami na poranną kawę w Starbucksie.

 

Właśnie tak wygląda sytuacja z Caroline Channing, córką multimilionera, który trafia do więzienia i traci wszystkie swoje pieniądze. Młoda dziedziczka zostaje zmuszona do znalezienia pracy i ciężkiej harówki, co z czasem przyniesie pewne korzyści. Caroline szybko poznaje Max – kelnerkę w podrzędnej restauracji, gdzie kasjerem jest 75-letni czarny z muzycznymi zapałami, szef kuchni to zboczony Ukrainiec, a właścicielem właśnie został niski koreańczyk. Max przygarnia nową koleżankę, zamieszkują razem i Caroline dostaje pracę w restauracji.

Po czasie okazuje się, że Max ma talent do pieczenia świetnych babeczek, które świetnie się sprzedają. Tak rodzi się pomysł otwarcia własnego biznesu, ale wcześniej trzeba na niego zarobić. I to jest główny cel Caroline i Max. Po drodze do sukcesu czeka ich sporo ciekawych i komicznych sytuacji, w których uczestniczyć będą różni ludzie.

Tak, miej więcej, prezentuje się fabuła „2 Broke Girls”, nowego serialu komediowego, którego emisja rozpoczęła się we wrześniu zeszłego roku. Do tej pory wypuszczono 19 odcinków (dzisiaj swoją premierę mieć będzie odcinek 20), a ja po prostu cholernie polubiłem ten serial. Natknąłem się już na wiele seriali komediowych, które oglądam do dzisiaj, jednak w tej produkcji wyczułem to ‚coś’, co przyciąga mnie do każdego odcinka. I nawet nie wstrzymuję się ze śmiechem – jest tak świetnie. Oczywiście nie każdemu serial ten podejdzie.

Przez większość czasu akcja dzieje się w restauracji lub w mieszkaniu głównych bohaterek, a ilość postaci pobocznych jest ograniczona i mam szczerą nadzieję, że wraz z kolejnym sezonem nic za bardzo się nie zmieni. Zdążyłem polubić Olega, Earla, Hana i Sophie. Serial z całego serca polecam każdej osobie, której te większe produkcje pokroju „How I Met Your Mother”, „Dwóch i pół” i „Big Bang Theory” się już po prostu przejadły i znudziły.

O aktorach i ich zdolnościach nie będę się rozpisywał, bo mijałoby się to z celem. Aby zagrać w serialu komediowym nie trzeba być bardzo utalentowaną osobą.

PS. Wiem, że zapowiadałem wpis nawiązujący do Notki Konkursowej, ale na razie nie mam nawet chęci do zabierania się za ten temat, ale obiecuję, że jeszcze w tym miesiącu odpowiedni wpis pojawi się na blogu. 🙂

No i z okazji, że pogoda coraz lepsza polecam bardzo „letni” mixtape –  2cztery7 I DJ Morowy Prezentuja West Side Warsaw Mixtape. Dla każdego fana G-Funku i dla każdego, kto szuka jakiegoś lajtowego podkładu pod grillowanie na działce lub pod lasem.

Otagowane , , , ,

3 thoughts on “Czy Bogaty Z Biednym Dogadają Się?

  1. Patryk pisze:

    Czy ten serial jest emitowany w Polsce? Bo ciekawie się zapowiada :D? Wciągająco piszesz. Zapraszam również do mnie.

    http://www.true-nexus.blogspot.com

    • Divi pisze:

      Kurde, Twój komentarz jakimś cudem trafił do spamu, ale na szczęście odnalazłem go.

      2 Broke Girls w Polsce emituje na razie tylko Comedy Central. 😉

  2. Sad Statue pisze:

    Zarys brzmi całkiem fajnie. Może się nim zainteresuję, choć u mnie na tronie w tej kategorii od wielu lat pozostaje Teoria Wielkiego Wybuchu 🙂

Skomentuj

