Hit Na Majówkę


Co roku społeczeństwo instynktownie wybiera piosenkę, która będzie zarówno hitem majówek, jak i hitem całego lata. DJ’e na dyskotekach będą proszeni o jego puszczenie. Na obozach, polach namiotowych, w ośrodkach i na działkach najczęściej będzie grany właśnie ten kawałek. Głównie w gronie młodzieży oczywiście, choć i starsze pokolenia zaczynają przekonywać się do bardziej luźnego brzmienia i reggae w niczym im nie przeszkadza.

A po co to piszę? Bo chyba już wiem, co będzie katowane w tym roku. Hit 2012. Tada! Zespół Jamal i ich kawałek – DEFTO.

Jeśli nawet numer ten nie zyska takiej popularności o jakiej napisałem, to na pewno zostanie zapamiętany za jeden z lepszych teledysków. To właśnie przez obraz musiałem dwa razy oglądać teledysk. Przy pierwszym podejściu skupiłem się na obrazie i na tym, co się dzieje. W tym wypadku sama muzyka wydawała się tylko jakimś marnym soundtrackiem. Przy drugim podejściu i skupieniu się na muzyce poczułem moc tej piosenki. Świetnie się wkręca, jest niby narzucone szybkie tempo, jednak jest w niej pewien spokój.

A może Wy macie jakieś propozycje majówkowych hitów? Wrzucajcie linki w komentarzach. 🙂

PS. A już wkrótce porządniejszy wpis, który w pewien sposób wiąże się z notką konkursową.

Otagowane , , , ,

2 thoughts on “Hit Na Majówkę

  1. Sad Statue pisze:

    Niby nie mój klimat, ale ta piosenka jest za dobra, by zostać hitem lata 😉 A teledysk świetny.

    Czekam na wpis.

  2. Patryk pisze:

    Fajna nutka 😉 Lubie Jamala:D Mam nadzieję na Hit 😀

Skomentuj

