Mac and Devin are High as Fuck


Snoop Dogga kojarzy każda osoba, która chociaż troszeczkę siedzi w temacie amerykańskiego rapu. Choć nawet ostatnio ukazał się pewien remix piosenki Snoopa autorstwa Davida Guetty, który swego czasu królował na różnego rodzaju kanałach muzycznych, więc również stamtąd możecie go kojarzyć. A mówi wam coś ksywa ‚Wiz Khalifa‚? Jeśli nie to jest gościu jest całkiem świeżym raperem, autorem kilku świetnych kawałków (Black & Yellow, On My Level) oraz albumu, który troszeczkę fanów zawiódł, ale to nie czas na wspominanie o „Rolling Papers”.

Co ta dwójka ma do siebie? Ktoś napisze, że „obaj są czarni” – tak, brawo Sherlocku. Ale to również dwie osoby lubiące od czasu do czasu zapalić jointa. I nieszczególnie się z tym kryjące. Sporo osób zauważyło to podobieństwo, Snoop kilka razy współpracował z Khalifą przy różnego rodzaju remixach aż w końcu panowie postanowili… nakręcić film. Tak, dobrze czytacie, nakręcić film. Jeśli widzieliście „How High” z udziałem Redmana i Method Mana, to już wiecie czym będzie „High School” ze Snoopem i Wizem w rolach głównych.

Jak przedstawia się fabuła filmu? Devin (Khalifa) jest porządnym uczniem z dobrymi ocenami i planami na przyszłość – w przeciwieństwie do Maca (Snoop), który już kilka lat kibluje w jednej klasie i nawet nie stara się skończyć szkoły, a w głowie mu tylko jego ukochane roślinki. Jednak pewnego dnia pojawia się pewna ładna dziewczyna, co do której Mac snuje pewne plany, ale ta postawiła jeden warunek – musi skończyć szkołę. I właśnie w taki sposób Devin i Mac łączą siły.

Oczywiście takich dwóch asów nie mogło stworzyć filmu bez nagrania soundtracku ze swoim udziałem. Tak też powstał album „Snoop Dogg & Wiz Khalifa – Mac And Devin Go To High School”, który jest przeze mnie ostatnio strasznie katowany. I mogę powiedzieć jedno – Snoop w oficjalnym oświadczeniu nie kłamał: „It’s something to relax you and get you through the day”. Te 12 utworów idealnie nadaje się na leniwe popołudnie, przejażdżkę autem, śmiganie na nartach, relaks ze znajomymi i wiele, wiele więcej. To niecałe 50 minut czystego relaksu bez zbędnej napinki i zabawy w gangstera. Spokojne bity zostały idealnie uzupełnione zwrotkami Khalify i Snoopa. A ci wykorzystali swoje głosy tak, aby wyszła im nawijka spokojna, ładnie nakładająca się na bit i wpadająca w ucho. Warto też wspomnieć o kilku świetnych śpiewanych refrenach – ten z I Get Lifted mąci mi w głowie od dłuższego czasu.

Soundtrack swoją premierę miał 19 grudnia zeszłego roku, a film, jeśli wierzyć wszystkim plotkom, ukaże się prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu. Ja w to nie wierzę i mam nadzieję, że uda im się wydać go przynajmniej w tym roku.

To co, wybieramy się na seansik?

Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Mac and Devin are High as Fuck

  1. brulionman pisze:

    remix lipny ale muza z tego wstawionego klipu zagadała!

  2. Tomek pisze:

    W zasadzie miałem przesłuchać ten album (czy EP’kę, nie wiem, czym to jest), ale jakoś nie miałem natchnienia na jakikolwiek soundtrack. Jednak napaliłeś mnie zarówno na film jak i na ten krążek 😀

  3. shigekatsu pisze:

    Kurcze, muszę przesłuchać. Zwłaszcza, że ostatnimi czasy w słuchaniu muzyki ograniczam się tylko do radia. Mam nadzieję, że album mnie zaskoczy. Film też bym z cięcia obejrzał. How high – mówcie co chcecie, ale mi się film podobał. Pozdrawiam

Skomentuj

