Przerwa muzyczna


Dziś będzie szybko i krótko. Rano pojechałem na siłownię i wszystko byłoby po staremu, gdyby nie pewna piosenka, która strasznie mi się spodobała. Teledysk też jest całkiem niezły. O jakim kawałku mówię? „Tightrope” niejakiej Janelle Monáe. Najśmieszniejsze jest to, że piosenka ta ma już ponad rok, a ja do tej pory się na nią nie natknąłem. W telewizji, w radiu, na jakimkolwiek blogu (chyba, że zapomniałem). Może dlatego, że dziewczyna ta nie jest jakąś typową skandalistką i nie świeci gołą dupą przed kamerami i aparatami? A może to przez to, że samemu nie szukam takiego typu muzyki. Jedyną stroną nie zajmującą się muzyką typowo hip-hopową jest pewien blog, który serdecznie polecam.

Koniec tych dywagacji, miało być krótko i szybko, a robi się coraz dłużej. Kawałek polecam – możliwe, że za jakiś czas polecę i całą płytę.

Otagowane , , , , , ,

2 thoughts on “Przerwa muzyczna

  1. shigekatsu pisze:

    Niezłe. Z resztą już dawno nie słyszałem tego typa z Outkast 🙂 Ja się teraz jaram zespołem „Parov Stelar” (http://www.youtube.com/watch?v=twqM56f_cVo&feature=related) całkiem ciekawy projekt, który miesza ze sobą wiele gatunków muzycznych -jazz,swing, elektronika, czasem rap. Polecam. Dawno mnie tu nie było 🙂 Pozdrawiam.

  2. Madt pisze:

    Ja mam już takie klimaty dawno za sobą, ale muszę przyznać, że kawałek całkiem niezły. :]

Skomentuj

