„Good news, everyone!”


Panie i Panowie – Futurama powraca z nowym sezonem! 23 czerwca miały premierę dwa nowe odcinki tego świetnego serialu: „Neutopia” i „Benderama”. Po ich obejrzeniu mogę z czystym sumieniem polecić nadchodzący sezon każdemu. W zeszłorocznych odcinkach czegoś brakowało – wciąż nie czułem tego humoru. Zaś nowe odcinki mogę zaliczyć do tych bardzo dobrych, przy których chociaż raz zaśmiałem się na głos. Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki, które (mam nadzieję) mnie nie zawiodą. Nadchodzący odcinek, „Ghost in the Machines”, będziemy mogli obejrzeć już 30 czerwca.

———————

Jak widać znów zmieniłem wygląd bloga, ale jestem w 99% pewny, że ten zagrzeje miejsce dłużej niż miesiąc. Szukając tego skina chciałem, aby był prosty, bez żadnych dodatków i na szczęście udało mi się taki znaleźć. Długo szukałem tapety na tło, aż w końcu musiałem zrobić własną. Szczerze mówiąc to jestem teraz cholernie zadowolony z tego, jak wygląda ten blog. Szkoda tylko, że wpisy pojawiają się tak rzadko.

I tutaj przechodzę do kolejnej informacji. Mam teraz wakacje, co oznacza więcej wolnego czasu. Tak więc postaram się, aby co tydzień pojawiał się nowy wpis. Możliwe, że zdarzy się tydzień z dwoma, a nawet trzema wpisami! Wciąż mam sporo tematów na wpisy, co oznacza, że muszę się w końcu zmotywować, zebrać resztki weny i zacząć tworzyć nowe wpisy.

Ogarnięcie bloga to jedno z moich wakacyjnych postanowień. Resztę prawdopodobnie poznacie w którymś z nadchodzących wpisów. A na koniec polecam ogarnięcie nowych odcinków Futuramy. Jeśli nie widziałeś ani jednego epizodu (są tacy ludzie?), to zachęcam do obejrzenia przynajmniej pierwszego sezonu.

Otagowane , , , , , , ,

Skomentuj

