Jest źle i… dobrze


Kolejny wpis o niczym. Spoko, nie?

Po pierwsze – zbliża się koniec semestru, a ja leżę i kwiczę. W tym roku strasznie olewam szkołę. Jeszcze 12 miesięcy temu, gdy usłyszałem z czego jestem zagrożony, to coś we mnie się martwiło i myślało, co mogę zrobić żeby poprawić oceny. Teraz mam to tak naprawdę w dupie i żałuję, że trafiłem do takiej szkoły. Klasa jest spoko, tylko zawód już do mnie nie przemawia tak jak kiedyś. Gdybym miał teraz wybierać, to zdecydowałbym się na to cholerne (choć trochę pedalskie) liceum. Jednak jestem w technikum już drugi rok i głupotą byłoby przepisywanie się do innej placówki oraz zaczynanie wszystkiego od pierwszej klasy.

W tym roku szykuje się dla mnie zagrożenie z: matematyki, która w tym roku jest strasznie łatwa, ale jestem tak leniwy, że nie chce mi się zaliczać zaległych sprawdzianów. Jednak spokojnie, jeszcze jeden sprawdzian mnie czeka i wystarczy napisać go na 2 żeby zdać semestr; PKM – głupi przedmiot, dziwny nauczyciel (choć jako człowiek jest spoko), ale na ostatni sprawdzian kułem półtorej godziny i mam nadzieję, że dostanę co najmniej 3; PO – nie wiem dlaczego mam z tego przedmiotu zagrożenie, ale kto przejmowałby się takimi pierdołami; Biologia – gdyby nie kapa, którą dostałem za odpowiedź, choć nie odpowiadałem, to miałbym spokój, ale nieeeee… Głupie. To są potwierdzone zagrożenia, o których wychowawczyni poinformowała już rodziców. Oczywiście przez e-dziennik, który jest totalną porażką, ale przecież ja się nie znam.

——————————–

Mogę już oficjalnie napisać, że należę do grona redakcyjnego portalu Playback.pl, który swego czasu był świetnym zinem. Niestety, taka forma dostarczania tekstów jest już na wymarciu, więc szefostwo postanowiło przemodelować swój twór w stronę, na której codziennie pojawiają się nowe teksty. Na razie napisałem tylko kilka marnych tekstów, ale mam nadzieję, że z czasem zacznę się rozkręcać. No i zapraszam na Playback.pl! Czytajcie i komentujcie!!!

——————————–

Skrótowo napiszę, w co ostatnio pogrywałem:

-Wiedźmin – trzeba nadrobić zaległości przed pojawieniem się „dwójki”.

-Test Drive Unlimited – jak wyżej.

-Need for Speed: Shift – był to jedyny Need for Speed, w którego nie grałem i w końcu udało mi się go dorwać. Jest świetny!

-Lost: Via Domus – ciekawa gra, ale po dwóch godzinach grania na razie nie ciągnie mnie, aby znów zagrać.

-Nail’d – świetna, polska produkcja. Wyścigi quadów i motocrossów. Niezbyt realistyczne i chyba właśnie o to twórcom chodziło.

-Runes of Magic – w to pogrywam ostatnio najczęściej. Już dawno nie wciągnąłem się w żadnego MMORPGa jak w tego. Mam nadzieję, że nie znudzi mi się po kilku tygodniach.

——————————–

Wczoraj nareszcie dotarła do mnie paczka z POE2 „Złodzieje Zapalniczek”. Pierwsze wrażenie? Świetne wydanie! Płyta z instrumentalami to genialny pomysł, bo tak naprawdę to bity są tutaj najlepsze. Rap Ostrego troszeczkę zawodzi, ale biorąc pod uwagę to, że teksty napisane zostały w 3 dni nie mam do czego się przyczepić.

Na półce z płytami zagościły jeszcze dwie płyty, jedna nowa, druga starsza. Chodzi oczywiście o „Notes 3D” Tedego i „Emisję Spalin” Abradaba. „Notes…” jest całkiem dobrą płytką, jednak spodziewałem się czegoś o wiele lepszego i na wyższym poziomie, a tak? Kolejna „zwykła” płyta TDFa z kilkoma ciekawymi kawałkami. Płyta jest jednak o kilka razy lepsza niż „Notes 2”, który był dla mnie porażką.

Druga solówka Daba wypełniła lukę w mojej kolekcji i teraz mogę pochwalić się tym, że posiadam wszystkie solo CD Abradaba! Nie jest to może duży wyczyn, ponieważ płyty te można łatwo dostać w internecie i jest ich tylko 4, ale dla mnie to jest coś. Może zbiorę się w sobie i napiszę co sądzę o tych 4 płytach, ale to dopiero w przyszły weekend lub jeszcze później.

Kupujcie polskie płyty i wspierajcie swoich ulubionych artystów!

Otagowane , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Jest źle i… dobrze

  1. edson pisze:

    Ja tam na szkołę nie narzekam, ba, jest łatwiej niż myślałem, że będzie. Przenoszenie się rzeczywiście byłoby niezbyt fajne. Po dwóch latach to wręcz niefajne.
    A swoich ulubionych artystów wspieram, mam np. całą dyskografiję Pidżamy.

  2. Burczyn pisze:

    Daaasz radę, skończysz szkołę i będzie git. 🙂 A przepisywanie się teraz jest bezsensu, więc jak sobie pościeliłeś tak się wyśpisz.
    I gratuluję dostania się do playback.pl. 😉

  3. Thompson51 pisze:

    Liceum nie jest pedalskie, za to ja technikum źle postrzegam… Szkołę/kierunek zawsze warto zmienić – na studiach niektórzy nagle po trzech latach albo zmieniają coś w tej materii, albo – jak u mnie na uczelni – niektórzy w ogóle porezygnowali z dalszego studiowania, nawet się nie broniąc.
    Z grania, wczoraj z kumplem skończyliśmy grać w Halo: Reach w co-opie, a teraz biorę się u siebie za Kane & Lynch 2 i BioShock 2 na PS3. Jest powód, kupiłem nowy monitor. 😉

  4. Joorg pisze:

    Podstawówka – musi być czerwony pasek!
    Gimnazjum – Aby średnia była powyżej 4,0!
    Liceum – byle zdać!
    Tak przedstawia się moje podejście do szkół ;D

  5. shigekatsu pisze:

    Straszą, straszą – jak to w szkole. Trzeba się tylko zmobilizować(tak, wiem że to trudne) i podejść nauczyciela. Będzie dobrze . O.S.T.R. już trochę traci, ale cały czas pałam do niego szacunkiem. Odwalił kupę roboty dla polskiej sceny. Jednak jeżeli nie przystopuję, to za niedługo straci głos. Pozdrawiam.

  6. Quandor pisze:

    Co do szkoły to mam podobne podejście co Joorg:P. A z wciągających MMO polecam Lord of the Rings Online. Teraz darmowe, więc można spróbować:).

Skomentuj

