Song of the month


W ten weekend miałem zamiar napisać porządniejszy wpis na konkretny temat, jednak kilka rzeczy mi w tym przeszkadza. Pomimo tego postanowiłem na chwilę zatrzymać się na blogu i coś naskrobać. Zmusiła mnie do tego pewna piosenka.

Blue Scholars - Coffee and Snow 2

Jak co dzień z szybkiego wybierania Opery wybrałem stronę Popkiller, która specjalizuje się w muzyce z mojego ulubionego gatunku – rapu. Przeglądam sobie spokojnie nowe newsy. Jakieś nowe EPki, teledyski i informacje o płytach, ale jedna informacja jakimś dziwnym sposobem przyciągnęła mnie do siebie. Właśnie tak przesłuchałem kawałek Blue Scholars – „Coffee and Snow 2” i obejrzałem teledysk. Zarówno kawałek jak i teledysk świetnie trafiły z czasem, ponieważ dzisiaj w nocy spadło u mnie sporo śniegu. Dodatkowo piosenka przypomniała mi, że tegoroczna zima będzie kolejną, która przyniesie kilka(-naście, -dziesiąt) przypałów, które zapamiętam do końca życia. Właśnie dlatego ta „empetrójka” trafiła już na mojego iPoda i od razu stała się piosenką miesiąca.

Zapamiętajcie: bez śniegu nie ma przypału!

Otagowane , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Song of the month

  1. edson pisze:

    Słuchałem już wcześniej z fejsbuczka, ale do mnie nie trafia. Jedynie śnieg bym stamtąd przeniósł do siebie…

  2. Thompson51 pisze:

    Ciekawe, fajny teledysk i klimacik… ale nie przepadam za rapem. 😦

  3. Burczyn pisze:

    Fajna piosenka, ale dla mnie jest za bardzo jednakowa. Jeden rytm i tak leci do końca, no ale za to teledysk bardzo ciekawy – gościu(o ile się mylę) grał w StarCrafta 2 i oglądał coś na YouTube. 🙂

    • Divi pisze:

      W co grał, to za cholerę nie wiem, bo nie ogarniam tych wszystkich MMORPGów/MMORTSów. Mogę Cię zapewnić, że na YT na 100% coś oglądał. 🙂

  4. dedykowane pisze:

    Kawałek w 100% pozytywny ;);D

Skomentuj

