Powrót Beboka


Wczoraj wróciłem z długiego wypoczynku, który rozpoczął się 19 lipca. Wychodzi, że wypoczywałem 21 dni, czyli pełne trzy tygodnie. Było fajnie, ale się skończyło, a niektóre rzeczy już mogą nie powrócić. Wakacje zaliczam „in plus” – poznałem świetnych ludzi i wypocząłem jak nigdy dotąd. Jednak brakowało mi mojego miasta, moich Tychów, oraz znajomych. Po przyjeździe od razu zgadałem się z kumplem i jutro lecimy śmigać w kosza i przy okazji pogadać o różnych ciekawych rzeczach (wino, kobiety i śpiew). Gdy wkroczyłem do domu oczywiście znalazło się kilka niemiłych niespodzianek. Po wejściu do pokoju uraczył mnie widok firanki, która teraz mi tylko przeszkadza. Nie wiem po co komu firanka jak całymi dniami w pokoju zasłonięte są rolety, ale dobra, przebolałem i wybaczam. Niestety kochana mamusia pod moją nieobecność z chęcią posprzątała mój kącik (biurko i jego okolice w postaci niecałego metra kwadratowego) i po włączeniu komputera okazało się, że nie działa prawy głośnik. Przez to jestem zmuszony raczyć się muzyką wybrzmiewającą z jednego głośnika i subwoofera. Taki pierwszy na świecie zestaw 1.1. Na początku chciałem temu zaradzić i podłączyłem słuchawki, które również zatraciły opcję odtwarzania w prawym głośniku. I stanąłem przy wyborze – kupić jakiekolwiek głośniki 2.0 i podłączyć do subwoofera LUB w jakikolwiek sposób podłączyć kolumny z wieży do komputera. Obie opcje krzyczą, wręcz się wydzierają: WYDATKI!!! A i tak muszę kupić kilka ważnych rzeczy. Nowy router (o ile panowie z Netii pofatygują się i przywrócą sygnał w kablach ichniej sieci, bo na razie nie ma nawet najmniejszego napięcia) oraz bezprzewodową kartę sieciową do mojego PCta. Jako mniej ważne wydatki uważam dokupienie pamięci RAM (jedna kość z 512 MB spaliła się i zostałem z 512 MB, co wystarcza na mało wymagające przygodówki), drugi pad do Xbox’a (chcę mieć własny, bo brat swój potrafi tylko upaprać) i może jakaś gra na klocka albo PC. Na Xboxa chętnie zakupiłbym Fable 2 (jedynka bardzo przypadła mi do gustu), a na PC nowego Runaway’a, który wreszcie zostanie wydany w polskiej wersji (już 27 sierpnia!).

Czeka mnie również powrót do szkoły. Druga klasa technikum brzmi już poważniej, ale wciąż jest to ta młodsza połowa technikum, więc nie ma co się wychylać. A że szkoła idzie najlepiej wiedzą ludzie prowadzący różnego rodzaju hipermarkety i katują nas reklamami. Co tam reklamy. Oni już wyłożyli zeszyty i inne przybory na półki jako jeden z głównych produktów! Paranoja, mówię Wam. Zeszyty zakupi moja mama, a podręczników nie mam zamiaru nabywać teraz, ponieważ tak naprawdę dopiero we wrześniu dowiem się, co tak NAPRAWDĘ MUSZĘ mieć, a czego nie.

Korzystając z okazji nowego wpisu zapraszam na http://www.GameMark.eu, który już od jakiegoś czasu funkcjonuje jako portal. Wciąż staramy się ulepszać stronę, ale wakacje nie są dobrym okresem, aby oczekiwać od redaktorów pełni sił, ponieważ co drugi się leni. Ale ja to zmienię. ;]

Wpisik pisany na szybko i to takie pierdzielenie o niczym, ale co tam. Wpis powstał przy akompaniamencie takich albumów jak: Smagalaz – Czillen Am Grillen oraz Rahim – Podróże Po Amplitudzie.

Otagowane , ,

2 thoughts on “Powrót Beboka

  1. sadstatue pisze:

    Ja już po edukacji z MENem, czekają mnie studia i praca(ale za to jaka, CD RED). Nie wiem jak to będzie, w każdym razie całe liceum i gimnazjum się opierniczałem, zero nauki, częste wagary. I jak widać głupi ma zawsze szczęście, bo mimo wszystko bez problemów większych zdawałem.

    Co do gier, też czekam na nowe Runaway, moja ulubiona seria przygodówek, z tych nowszych oczywiście.

  2. Cedrik pisze:

    Ja, tak jak Sad, już po MENie (ach…!) Co do zakupów – troszkę Cie ich czeka… a nie lepiej pozbierać na nowego PCta? Bo nawet nowa kość RAMu wiele nie da…

Skomentuj

