Namiastka Bloga: Początek


Witam!

Imię moje brzmi Dawid, a bloga założyłem, ponieważ… Hmm… Chcę się rozwinąć i poszerzyć grono moich czytelników (tych odważnych, reszta już nie żyje), które składa się ze społeczniości serwisu gram.pl. Tam wciąż będą pojawiać się takie same wpisy i na obu blogach będą to takie same teksty.

Może troszeczkę o mnie. Siedemnastolatek (no, prawie…) interesujący się grami komputerowymi, muzyką i filmem. Dobrą książką również nie pogardzę, lecz w świecie literatury jeszcze się nie odnalazłem. Jakie filmy, gry i muzykę lubię wyjdzie w praniu. Jestem redaktorem, a nawet zastępcą naczelnego, w zinie internetowym GameMark, który wciąż się rozwija, a my wciąż składamy porządną kadrę pismaków – zarówno PC’towych jak i konsolowych. Za dnia uczęszczam do Technikum na profilu Technik Pojazdów Samochodowych jednak niekoniecznie z tym wiążę swoją przyszłość, lecz przyznam, że troszeczkę się tym interesuję. A oprócz tego od początku tego roku wraz ze znajomymi próbujemy sklecić jakieś teksty i nagrać przynajmniej jeden kawałek, lecz wciąż coś staje nam na drodze – mam nadzieję, że wkrótce coś z tego wyjdzie.

Cholera, rozpisałem się troszkę jak na wstęp do „Namiastki Bloga”. Wyczekujcie tekstów, komentujcie i nie zrażajcie się.

Divi zakończył pisanie pierwszego wpisu do „Namiastki …” i wyruszł w podróż z podręcznikiem fizyki. Oby nie wpadł w objęcia Morfeusza…

Otagowane , , , , , ,

4 thoughts on “Namiastka Bloga: Początek

  1. Fioletowa pisze:

    Jak trzeba pisać i jeszcze się fizyką zajmować, to wygląda na to, ze łatwo nie będzie
    Ale nikt nie mówił, ze będzię łatwo
    A jak tak mówił, to okropnie kłamał

  2. edsonpele pisze:

    Rzeczywiście namiastka. Popracuj nad nim, bo smutno mi jak nie piszesz. ;<

  3. Dulak pisze:

    Miło mi cię powitać w naszej blogowej rodzince 🙂 Jeśli szukasz ciekawych blogów, u mnie w blogrollu masz do wyboru do koloru 🙂
    P.S. Już dodaję do swojego blogrolla
    P.S.2 banner kiepsko wygląda

Skomentuj

